Pe lângă facultate

langafacultate3

 

 

OK. Sunt de acord cu voi. Probabil vă întrebaţi ce a fost cu mine de mi-am ales tocmai un asemenea titlu. Acum să vă dau şi explicaţia: motivul este că mi s-a părut a fi cel mai sugestiv titlu posibil. Acum câteva luni bune am plecat într-o scurtă drumeţie alături de colega mea pentru a vizita împrejurimile facultăţii noastre. Mica noastră excursie ne-a oferit plăcerea de a descoperi locuri de o frumuseţe incredibilă (mai ales că tocmai înfloriseră şi trandafirii 😉 ). Dar ce tot vorbesc eu? Imaginile grăiesc mai mult decât 1000 de cuvinte:

 

langafacultate1langafacultate2langafacultate3langafacultate4langafacultate5

Şiiiii, parcă tocmai pentru a mă asorta cu peisajul, iată în ce am fost îmbrăcată în acea zi:

langafacultate6

Ştiu, nu am cea mai convingătoare „moacă” din lume, însă eram mai mult decât obosită după o zi plină de matematică 😉 😆 .

Iar ca să vedeţi că încă nu m-am vindecat de mania roşului (parcă sunt obsedată de culoarea aceasta), iată cum m-am îmbrăcat zilele acestea la facultate:

tutore (23)1

Yeah! Cred că m-aş putea numi cu uşurinţă „Lady in red” 😆 .

 

Data viitoare vă voi prezenta câteva fotografii din Centrul Vechi (nu de alta, dar nu v-am vorbit niciodată despre acest obiectiv turistic 😉 ). Până atunci, să aveţi o săptămână cât mai stylish!