Alo! În vogă!

zzzzleather1      Înainte de a începe articolul, trebuie să mă scuz pentru absenţa mea de o săptămână de pe blog. Îmi pare rău! Îmi pare sincer rău *inserez ochişori trişti*. Însă pot motiva această lipsă şi cred că şi voi cam ghiciţi despre ce este vorba. Da, într-adevăr! A început facultatea. Aşadar, au început şi cursurile, seminariile, goana după un loc de cazare, despachetatul, mutatul, etc., etc., etc. Studenţii din provincie ştiu la ce mă refer 😉 . Plus, vremea nu a ţinut deloc cu noi. Chiar crezusem că va veni iarna la un moment dat! Nici măcar nu m-am putut îmbrăca aşa cum îmi dorisem iniţial în prima zi de facultate. Singurul lucru pe care l-am păstrat a fost geanta! Of, doar geanta 😆 .

Acum, înapoi la subiect, un trend care face furori toamna aceasta este pielea! De la geaca de piele până la toate articolele de îmbrăcăminte care au fost luate cu asalt de acest material, pielea sigur constituie un trend al acestui sezon. Ce avantaje aduce? Păi, să enumerăm: modernul, îndrăzneala, aspectul rebel şi elementul sexy. Clar! Ce ne putem dori mai mult?!

Iată 5 ţinute create de mine pe polyvore cu diverse articole de îmbrăcăminte din piele:

1. Modern – fiţi pe stilul Mirandei Kerr alegând o pereche de skinny jeans, botine cu toc, geacă de piele, geantă maxi şi ochelari de soare moderni.

zzzzleather2

2. Preppy – fustele de piele reprezintă cu siguranţă un trend şi le puteţi adăuga cu uşurinţă la o cămaşă, geacă de piele, lănţişor cu model, botine şi geantă în asorteu.

zzzzleather3

3. Basic: pentru o ţinută obişnuită, dar cu elemente interesante, realizaţi următorul exemplu: pantaloni skinny, bluză cu mâneci din piele, colier auriu, pantofi oxford cu toc, geantă mini.

zzzzleather4

4. Casual: pantalonii de piele sunt la ei acasă sezonul acesta! Puteţi să îi purtaţi în următorul mod: cu un maieu simplu, un sacou elegant, un lănţişor lung, botine cu toc pătrat şi geantă maxi de piele.

zzzzleather5

5. Unusual: neobişnuit, dar tare şic! Da, puteţi să vă luaţi fusta creion de piele şi să o combinaţi cu un tricou modern auriu, un plic în asorteu şi accesorii colorate. Eu am ales albastrul roial datorită eleganţei pe care o aduce unei ţinute.

zzzzleather6

PS: Dacă doriţi să ne împrietenim, îmi puteţi da cerere de prietenie aici: https://www.facebook.com/andreea.claudia.9421 😉 .

Un weekend plăcut vă doresc!

