Fashion Request! Geaca/jacheta de piele

Să vă prezint o nouă cerere pe care am primit-o zilele trecute pe email:

 

„Bună! Blogul tău îmi place foarte mult, iar sfaturile pe care le dai sunt de mare ajutor. Aş avea o mare rugăminte la tine. Ne-ai putea prezenta câteva moduri în care putem purta o geacă de piele? Acum că a venit toamna chiar ne-ar fi utile câteva sfaturi în această privinţă. Mulţumesc în avans şi mult succes în continuare! „

Şi se semnează Adina 😉 .

 

Ei bine, Adina, chiar ai adus în temă un mare trend al acestui sezon 😉 . Şi dacă sfaturile mele sunt de ajutor, de ce să nu profităm de ele? 😆

Eu vă voi prezenta în continuare 3 ţinute create cu aceeaşi geacă/jachetă de piele şi voi da sfaturi pe marginea lor:

1. Casual

Ce poate fi mai casual decât o geacă de piele, o pereche de skinny jeans şi botine moderne? Cred că nimic. O astfel de ţinută este potrivită pentru orice zi fiţoasă de toamnă, deoacere ne asigură o apariţie spectaculoasă în fiecare moment. Vă sfătuiesc (în cazul în care jacheta şi botinele sunt negre) să optaţi pentru o pereche colorată de jeans. Aşa, pentru o pată de efect! O geantă maxi ar aduce un plus de farmec ţinutei voastre.

zzzzgeacadepiele1

2. Like my boyfriend

În cazul în care sunteţi mai băieţoase, sunt sigură că acest outfit vă face cu ochiul 😀 . Şi până şi mie, care sunt de felul meu pe ţinutele total feminine, îmi place această ţinută! Pentru a reproduce outfitul nu aveţi nevoie decât de o pereche de botine „şmechere”, o geacă de piele, o pereche de jeans şi o şapcă trendy. Pentru un plus de efect, eu aş folosi ruj roşu şi aş alege o geantă de umăr în aceeaşi nuanţă.

zzzzgeacadepiele3

3. Unexpected

Nu te-ai aştepta să vezi în mod normal o fustă creion şi o geacă de piele laolaltă, nu? Ei bine, tocmai despre asta este moda: combinaţiile atipice. Trebuie să daţi drumul imaginaţiei şi să vă folosiţi creativitatea pentru ţinute şic care să atragă atenţia 😀 . M-am gândit: de ce nu? Combinaţia este perfectă şi reuşeşte să depăşească tiparele modei. Botinele şi geanta în aceeaşi nuanţă asigură o pată benefică de culoare şi aduce ţinuta la un nou nivel.

zzzzgeacadepiele2

Dacă doriţi să îmi puneţi întrebări despre modă, contactaţi-mă pe adresa mea de email: andreeanclaudia@yahoo.ro sau dacă doriţi să ne împrietenim, ne putem întâlni aici: https://www.facebook.com/andreea.claudia.9421 😀 .

