Facultate. Universitate. Matematic vorbind.

Elemente de logică matematică, demonstraţii, mulţimile N, Z, Q, R, C, Teorema Fundamentală a Algebrei, demonstraţii, Principiul Intervalelor Nevide Închise Incluse al lui Cantor, spaţii vectoriale, demonstraţii, geometrie euclidiană, Integrala Riemann-Stieltjes, am mai zis cumva demontraţii? 😆 … Iar lista aceasta poate continua la nesfârşit. Vorbesc serios 😉 . Cel puţin, primul an de facultate a reprezentat pentru mine o sursă imensă de noi informaţii care m-au surprins şi m-au uimit peste măsură. Facultatea de Matematică reprezintă cu adevărat un loc al informaţiilor uluitoare 😀 .

Şi pentru că tot se apropie începutul anului universitar, m-am decis să vă prezint câteva imagini cu Universitatea din Bucureşti/Facultatea de Matematica Şi Informatică, cea de-a doua casă a mea 😉 .

Facultatea:

facultate2facultate4

^^^Pe aici intru zi de zi, cu mari emoţii în sesiune.

facultate3facultate7

^^^O privelişte de pe teresa facultăţii 😉 .

facultate1

^^^Cam cum mă îmbrac în mod obişnuit la cursuri (poza este de acum câteva luni, între timp mi-am schimbat lookul 😀 ).

Şi Universitatea:

facultate5facultate6

Sper că vă plac pozele 😉 . În următorul articol de acest gen vă voi prezenta locurile din preajma facultăţii care prezintă un mare interes de altfel 😀 .

Vă doresc un weekend plăcut în continuare şi o săptămână excelentă!

 

PS: Mă puteţi găsi şi pe pagina mea de facebook https://www.facebook.com/andreea.claudia.9421 dacă doriţi să fim prieteni 😀 .

