Noi modele de unghii

Încep acest nout articol prin a vă prezenta cele mai recente modele de unghii pe care le-am avut:

1. Fructe

unghiifructeToate fructele pe care le vedeţi în imagine se numără printre preferatele mele. Daţi-mi o felie de pepene roşu vara şi sunt cea mai fericită! (sau lubeniţă, aşa cum se zice pe la olteni) 😉 . Dacă totuşi ar trebui să îmi aleg preferata dintre cele 5 (iar aici mă refer strict la model) aş alege cu siguranţă strugurele. Pare ca a ieşit cel mai bine! 😀

 

2. Dungi

unghiimodel

Dungile au constituit şi vor constitui mereu un trend în modă. Şi atunci, m-am gândit: de ce nu? De ce să nu încerc şi un astfel de model? Şi iată că prin baza aurie combinată cu dungile bleumarin, negre, galbene şi violet am reuşit un imprimeu destul de interesant şi drăguţ. Sper că vă plac! 😉

3. Simple, dar de efect

unghiidouaculori

Atunci când trebuie să ieşi rapid din casă, ce model simplu de unghii reuşeşte să capteze atenţia? Desigur! Cel în mai multe culori. Eu ales coraiul şi galbenul pentru acea zi, voi puteţi merge până la 10 nuanţe distincte 😉 . Strălucirea finală a reprezentat-o modelul liniilor roşii sclipicioase, tocmai perfect pentru un efect stylish.

4. Imprimeu

unghiiturquoise

De ce să avem imprimeuri doar pe haine? Pe unghiile noastre nu putem avea? Deoarece nuanţa aceasta de lac de unghii m-a atras din prima clipă, am decis să o folosesc ca şi bază pentru model. Apoi, imprimeul floral şi punctat l-am creat doar cu alb, pentru a evidenţia intensitatea modelului. Recunosc: a durat mai mult decât de obicei să le fac, dar şi rezultatul a fost pe măsură!

 

Dacă aveţi vreo idee sau sugestie, nu ezitaţi să-mi scrieţi aici sau pe adresa mea de email. Până la următoarele modele, vă doresc momente cât mai fashion! 😀

