Inspiraţie…

M-am gândit să aduc mai multă inspiraţie pentru voi prin intermediul acestui blog şi am decis următorul lucru: să vă prezint detalii din ţinutele vedetelor care să vă inspire atunci când sunteţi la cumpărături sau atunci când aveţi de gând să alcătuiţi un outfit reuşit 😉 .

Aceste detalii le puteţi găsi şi pe noul meu blog de pe tumblr:

http://just-a-fashionista-blog.tumblr.com/

Îmi puteţi da follow şi eu, desigur!, vă voi da follow back 😀

Iată primele 5 detalii de inspiraţie:

1) Laura Dundovic – să remarcăm inelul cu model, manichiura elegantă nude, clutchul deosebit şi modelul spectaculos al rochiei.

zzzznr1

2) Nikki Bella – pantofii incredibili aurii cu studs perfect lucraţi sunt un deliciu al modei.

zzzznr2

3) Crystal Reed – rochia bufantă înflorată cu un imprimeu delicat de trandafiri roz şi galben reprezintă o încântare a ochiului.

zzzznr3

4) Blake Lively – rochia delicată alb pe care o poartă prezintă o croitură foarte interesantă la spate, menită să evidenţieze eleganţa purtătoarei.

zzzznr4

5) Dianna Agron – un mix perfect al cămăşii albe delicate, al plicului de piele albastru electric şi al fustei cu un imprimeu floral spectaculos.

zzzznr5

Sper să vă placă aceste detalii de inspiraţie şi pregătiţi-vă pentru mai multe! 😀

