Daily basics

M-am gândit: de ce nu? Cred că v-ar plăcea să ştiţi ceva mai multe despre tipa care stă în spatele monitorului şi tastează de zor la articole.  Am dreptate sau nu? *inserez o faţă curioasă*

Ei bine, în cazul în care răspunsul este favorabil, m-am gândit că cea mai bună soluţie este să vă prezint câteva poze care să ilustreze într-o oarecare măsură zilele mele cotidiene. În afară de matematică şi modă (pe care este imposibil să nu le ştiţi), iată cu ce mă mai ocup 😀 :

daily1

^ Da, într-adevăr, acesta este scrisul meu. Mă ocup cu mare plăcere de scrierea articolelor, dar şi de cititul altor bloguri şi cărţi (mă recomandă cărţile romantice -o doză de romantism nu strică niciodată!-, cele scrise de incredibilii John Grisham, Clive Cussler şi Dan Brown şi nu în ultimul rând, cărţile din colecţiile „Chic” şi „Cocktail” -o cunoaşteţi pe Becky Bloomwood? :mrgreen: ea clar se află printre personajele mele preferate EVER- şi închid cea mai lungă paranteză făcută vreodată) .

daily3

^Modele de unghii. Nu este ceva nou pentru voi, dar mă gândeam că nu ar strica să le includ şi pe ele, nu?

daily4daily5daily6daily7

^Fotografiatul şi editatul. Clar, BIG LIKE pentru ele. Îmi place să descopăr frumosul în cele mai simple lucruri şi să îl capturez. Apelez şi la editat pentru evidenţierea fotografiilor făcute şi fără a mă lăuda, sunt bună la ceea ce fac 😉 (pont: pozele au fost făcute cu o lună şi ceva în urmă la intrarea în parcul Cişmigiu).

daily8

^Asta este special pentru voi, cititoarele şi cititorii blogului meu. O inimoară de la mine pentru tot ceea ce faceţi 😀 (hei, uneori descoperi surprize şi într-o pungă cu chipsuri!).

 

Sper ca v-a plăcut articolul şi dacă nu, încercaţi să zâmbiţi (zâmbetul aduce multă, multă bucurie).

