Noi modele pentru unghii

Ştiţi că printre alte preferinţe de-ale mele se numără şi modelele pentru unghii (sau cel puţin aflaţi asta acum 😛 ). De aceea îmi place să vă arăt la un anumit timp cele mai noi modele pe care le-am avut 😉 .

Aşadar,  iată-le:

Pe acestea le-am avut în timpul sesiunii – nu numai că le-am făcut foarte repede, dar săreau în evidenţă. Ca un plus, sunt foarte trendy prin alegerea lacului nude 😉 .

Acestea mi-au plăcut maxim! Se vedeau excelent pe bara de susţinere de la metrou sau atunci când gesticulam sau scriam. Foarte simple de făcut şi în mod clar o atragere perfectă de priviri!

Îmi fusese dor de modelele de unghii abtracte aşa că am revenit pentru puţin timp asupra lor. Puţină manichiură french, două dungi tremurate, buline şi sclipici. Aceasta este reţeta lor! 😀

 

Şi acum preferatele mele:

Au fost minunate! Natura înfăţişată în mod artistic m-a inspirat foarte mult aşa că m-am decis (de ce nu?) să îmi desenez ceva mai special pe unghii. Şi nu regret nicio secundă efortul depus. Au fost maxime!

Pentru mai multe modele făcute de mine, puteţi arunca o scurtă privire pe pagina mea creată special pentru acest hobby:

 

https://justafashionista.wordpress.com/unghiile-mele/

