Cişmigiu 2

Introducerea nu mai este necesară pentru acest articol, deoarece acesta vine ca o completare a unui articol mai vechi: https://justafashionista.wordpress.com/2013/05/25/cismigiu/ 😉

 

Probabil vă puneţi întrebarea: ce rost mai are să ne bată la cap cu alte poze? Păi, răspunsul este foarte simplu: parcul acesta este parcul meu preferat (cel puţin momentan! 😆 ) şi îmi place să vă arăt ce puteţi descoperi în el (o, da, sunt o mare admiratoare a naturii). Aşa că, dacă nu vă mai deranjează încă un articol cu multe poze, iată unele făcute înainte de terminarea anului universitar:

2cismigiu3 2cismigiu4 2cismigiu7 2cismigiu8 2cismigiu9

Şi desigur, mai am un motiv pentru a vă prezenta o continuare a pozelor din Cişmigiu :mrgreen: . Vorbeam acum ceva timp despre rochia roz pastel înflorată care mi-a câştigat inima. Ei bine, este exact ceea ce am purtat în acea zi 😀

Nu m-am putut abţine şi m-am postat în cadrul uşii (mă întreb dacă este ceva ascuns pe acolo…)

2cismigiu1

Şi detalii ale ţinutei:

2cismigiu52cismigiu6

Mai multe poze cu această rochiţă (da, o port cât de des pot!!!) în curând din parcul Nicolae Romanescu Craiova (iar pentru cele neinteresate de rochie, am o mulţime de poze cu privelişti absolut deosebite) 😉 .

Sper că vă plac pozele 😀 .

