Alo! În vogă!

Se remarcă prin magazine, se văd la celebrităţi în picioare şi ne fac cu ochiul din primul moment în care le zărim… Puteţi ghici despre ce este vorba? Hmmmm… Probabil nu am fost cea mai explicită persoană din lume pentru că răspunsurile sunt foarte variate la întrebarea mea, dar vă dau chiar eu soluţia: sandalele aurii 😀 😀 😀 (vă rog să-mi iertaţi entuziasmul exagerat exprimat prin prea multe emoticonuri).

 

Exact! Sandalele aurii sunt foarte feminine şi oferă eleganţă şi stil oricărei ţinute. Prin culoarea opulentă şi atractivă, acestea au devenit o preferinţă a acestei veri aşa că, dacă sunteţi în căutarea unei perechi simpatice de sandale, puteţi opta pentru unele aurii 😉 . Se găsesc într-o varietate şic de modele şi ce este cel mai bine, le puteţi combina în foarte multe feluri. Inspiraţia vine chiar de la ele, nu este necesar să ezitaţi o jumătate de oră în faţa dulapului pentru a vă alege o ţinută. Aşa că, nu mai lungesc mult introducerea şi vă prezint 5 modele de sandale şi 5 ţinute pe care le-am creat pe polyvore şi care (sper eu!) să vină ca o inspiraţie pentru voi:

1. Cu pantaloni scurţi

Aşa cum am spus şi în articolul precedent, pantalonii scurţi sunt o alegere confortabilă pentru zilele calde de vară, şi desigur, şi pentru sandalele aurii. Am combinat pantalonii înfloraţi cu o cămaşă de blugi fără mâneci şi o geantă de umăr cu lănţişor auriu. Colierul statement şi ochelarii de soare vin ca un plus şic la outfit 😀 .

zzzzsandale1

2. Cu rochie

Vara, rochiţele şic sunt o adevărată încântare pentru toate fashionistele. O metodă eficace de a vă combina rochia preferată din dulap este prin alegerea unei perechi de sandale super şic aurii. Brăţările elegante şi geanta feminină vin ca o completare excelentă a ţinutei. Un outfit care sigur va face cu ochiul 😉 .

zzzzsandale2

3. Cu un top simplu şi fustă mini

Cea mai uşoară cale de a scoate o ţinută din monotonie este prin alegerea accesoriilor potrivite. Şi din fericire, avem o mulţime de locuri din care să cumpărăm lănţişoare funky, coliere cu model sau brăţări colorate! Aşa că, puteţi combina sandalele aurii cu o fustă mini colorată, un top simplu şi să adăugaţi accesoriile potrivite (eu am ales un lanţ auriu, o brăţară de culoarea fustei şi o geantă maxi bej).

zzzzsandale3

4. Cu sacou

Pentru acelea dintre voi care lucrează, iată că vă puteţi lua sandalele aurii şi la job! Dacă doriţi să vă simţiţi confortabile, dar în acelaşi timp să fiţi şic, alegeţi o pereche joasă de sandale. Adăugaţi-le la un outfit format din cămaşă colorată, un sacou în două nuanţe (sau unul simplu) şi o pereche de pantaloni scurţi cu talie înaltă (sau pantaloni obişnuiţi). Geanta de umăr vine ca o completare excelentă a ţinutei! 😀

zzzzsandale4

5. Auriu, auriu, auriu

Tonalităţile aurii sunt desigur, cele mai la îndemână pentru o pereche de sandale aurii. Logic, nu? 😉 Astfel, puteţi alege o bluză în tonuri aurii pe care o puteţi combina cu o fustă cu pliuri şi sandale aurii cu platformă (să remarcăm: sunt unicele sandale înalte pe care le-am folosit pentru că am dorit un articol foarte lejer). Desigur, adăugaţi accesorii pe măsură: brăţară aurie, clutch cu studs şi un colier statement bogat pentru un look de efect.

zzzzsandale5

 

