Concert şi aniversare

Ieri am avut deosebita plăcere de a întâlni persoane pe care le admiram din faţa micului ecran şi chiar de a face poze! Ştiu, mereu intru direct în subiect, dar cred că mă puteţi ierta pentru acest mic defect, nu? 😉

În Piaţa Mihai Viteazul din centrul Craiovei (oraşul meu natal) s-a ţinut un concert fenomenal pentru aniversarea celor 8 ani pe care i-a împlinit postul de ştiri Antena 3. Cu invitaţi care de care mai celebri şi cu multă muzică şi veselie, era imposibil să nu te simţi bine. Luminile, lumea care s-a strâns, ţipetele de voie bună şi mirosul de mici care parcă împânzise oraşul au transformat pentru o zi Craiova într-o capitală aniversară şi de ce nu?- o capitală a muzicii.

Am decis să ajungem mai devreme în Piaţa Mihai Viteazul şi nu regretăm nicio secundă această decizie. Am avut plăcerea de a întâlni mulţi dintre realizatorii emisiunilor de la Antena 3 şi chiar de a face poze cu ei. Uneori, îmi iubesc aparatul de fotografiat! Şi, trebuie să precizez, cu toţii au fost ultra sociabili, foarte prietenoşi şi bine îmbrăcaţi (acest scurt comentariu se datorează în exclusivitate datorită pasiunii mele pentru fashion).

Iată pozele făcute ieri:

Scena înainte de ultimele pregătiri:

maria 0201

 

Cu Sabina Iosub (combinaţia perfectă între rochia elegantă roşie şi rujul roz puternic, un trend perfect al verii) :

maria 022

Cu Dana Grecu (o combinaţie casual între cămaşa albă, blugii skinny şi sandalele cu platformă) :

maria 0251

Cu domnul Radu Tudor (no comment: un bărbat de primă clasă) :

maria 0291

Corina şi Sabina Iosub înainte de a intra în direct:

maria 0301

Cu Lorena Burlacu (a fost super îmbrăcată şi de o carismă plină de farmec) :

maria 0341

Cum spuneam, a fost foarte bine îmbrăcată (sandale cu platformă roşii în totală asortare cu nuanţa rujului, blugi şi bluză elegantă cu guler dantelat) :

maria 0391

Cu Carmen Avram (combinaţie casual între cămaşa albă cu buzunare, blugii prespălaţi şi sandalele cu platformă) :

maria 0371

Cu domnul Adrian Ursu (aici chiar trebuie să mă explic: având doar 1,50 m şi fiind şi într-o pereche uşoară de pantofi, am fost în mod clar „piticul” zilei. Domnul Ursu a fost mai mult decât prietenos şi m-a ridicat cât de mult pe vârfuri, iar verişoara mea a reuşit să capteze exact acel moment de surprindere şi amuzament) :

maria 0381

Profilul domnului Mircea Badea (nu am avut norocul de a face o poză cu el, dar am fost destul de aproape 😉 de el la interviu) :

maria 0461Şi….

maria 050

Eu, fericita deţinătoare a unei şepci cu Antena 3!

Profit şi inserez aici un călduros: LA MULŢI ANI!!!

 

Urmează să public cât de curând partea a doua cu poze a parcului Cişmigiu 😉 .

