Gara de Nord

84 de călătorii cu trenul într-un an de facultate…un an excelent, în care am cunoscut oameni mari de o inteligenţă aparte şi cu o personalitate incredibilă…informaţii care de care mai captivante şi într-o avalanşă de 15 caiete cu 80 de file plus sute de ciorne şi încercări de teme…teme, pasiune şi o dăruire totală din partea unui „boboc aiurit” venit într-un oraş străin dar de o frumuseţe extraordinară, capitala noastră- Bucureşti.

Şi wow!!! Staţi puţin că sunt şocată! 84 de călătorii cu trenul?! 84! Aproximativ 42 dus-întors cu 42 dus şi 42 întors?! Cam aşa ies la o numărătoare atentă. Şi fiecare de 3 ore! Mi-e groază să calculez rezultatul 😆 . Săptămână de săptămână acasă, examen după examen acasă, tot timpul într-o succesiune neîntreruptă de bilete CFR călători 😀 . Dacă aveţi vreodată întrebări legate de călătoria cu trenul, puteţi să NU ezitaţi să mă întrebaţi. La câte călătorii am acumulat, sigur vă voi putea răspunde 😆 .

Tocmai de aceea am ales astăzi să vă vorbesc despre Gara de Nord Bucureşti. Un loc special cu sute de vizitatori zilnic, mii de persoane care îi străbăt mereu peroanele şi zgomotul acela specific locomotivelor care „respiră” după un drum lung de sute de kilometri. Un loc cu adevărat simbolic, nu? 😉 Un loc pe care l-am părăsit chiar aseară la 19:45 cu destinaţia de vis: ACASĂ. Şi e vacanţă! În sfârşit! După o stresiune chinuitoare, relaxarea este cuvântul care mă va urmări cel puţin două săptămâni de acum încolo 😀 .

Şi, revenind la subiect, deşi nu este cea mai frumoasă gară din lume, este un loc cu semnificaţie. Iată nişte poze făcute cu câteva zile în urmă:

gara4 gara5 gara6 gara7 gara8 gara9

Interesant, nu-i aşa? 😀

Şi câteva detalii ale outfitului purtat în acea zi:

gara1gara2gara3

Am decis să fiu cu adevărat îndrăzneaţă şi să adaug noile şosete cu dantelă la outfitul creat. În prima poză mă aflu în faţa uşii facultăţii mele, purtând o pereche de pantaloni roşii cu talie înaltă pe care i-am combinat cu o cămaşă cu imprimeu de leopard şi o jachetă mini lila care mergea de minune cu şosetele. Lanţul cu fetiţă, ceasul roşu, botinele negre cu toc înalt şi bentiţa crem au fost de nelipsit! Şi să nu uit de geanta mea preferată plină ochi cu caietele de matematică 😆 .

 

Sper că vă place ţinuta şi articolul 😀 .

