Request: geantă de umăr verde neon

Am zărit zilele acestea pe un site de socializare următoarea întrebare care m-a atras (trebuie să recunosc!) într-o măsură destul de mare:  „Cum îmi pot încadra noua geantă verde neon în garderobă, deşi nu am haine în această nuanţă?”

Ei bine, bună întrebare! Şi deloc grea 😉 Accesoriile neon sunt făcute tocmai pentru a atrage atenţia, ele nu trebuie asortate într-o mare măsură (exemplu: îmi iau o rochie roşie şi adaug accesorii în aceeaşi nuanţă). Nu, nu , nu! Nici vorbă. Accesoriile neon (brăţări, coliere, genţi) dar şi hainele în această nuanţă trebuie folosite după următorul principiu: în limita „spaţiului” disponibil. Adică, maxim 2-3 din aceeaşi gamă. Asta dacă nu vreţi să fiţi noul clovn al oraşului.

Ce combinaţii vă propun? O bluză şi o brăţară sau pantofi şi colier sau o ţinută all-black şi accesorii neon. Cu acestea puteţi merge la sigur 😉 .

Eu îi propun fashionistei următoarele combinaţii create pe polyvore 😀 :

1. Casual

Geanta verde neon este perfectă pentru o scoate ORICE outfit din monotonie. Aşa că poţi merge pe o combinaţie simplă între o pereche de skinny jeans, o cămaşă modernă cu guler, pantofi uşori şi o brăţară în asorteu (doar dacă găseşti, nu este neapărat necesară! ).

zzzzneon1

2. Preppy

Dacă eşti tipul mai girly sau preppy, o fustă cu pliuri trebuie să se afle prin dulapul tău! O poţi asorta foarte uşor cu un top colorat, sandale cu platformă şi o pereche „şmecheră” de ochelari de soare. Desigur, geanta verde neon este nelipsită!

zzzzneon2

3. Elegant

În cazul în care nu te temi de culori şi nici de combinaţii puternice, pentru un eveniment festiv poţi lua o rochie corai cu model (sunt ieftine, le găseşti în jur de 50 lei), o pereche de sandale elegante şi nişte cercei neon ar fi ideali pentru a atrage atenţia asupra feţei tale 😀 .

zzzzneon3

Dacă aveţi orice întrebare legată de fashion, îmi puteţi lăsa comentarii aici sau mă puteţi contacta personal la andreeanclaudia@yahoo.ro .

