Special

Mă puteţi acuza de lipsă de inspiraţie sau de o simplitate exagerată, dar acest unic titlu mi-a venit în minte şi nu am de gând să-l schimb. Este perfect! Cel puţin, pentru ceea ce am de gând să vă prezint 😀 . Sau poate că „prezint” este cam mult spus… În fine, o fată are dreptul să fie indecisă! 😆

Acum câteva săptămâni am avut un „maraton de algebră”: am făcut 8 ore (da, da citiţi bine!) de algebră. Încă mă întreb cum am avut puterea de a mai ajunge în pat (cred că datorită opririi scurte la un McPuişor şi cartofi prăjiţi 😆 ). De fapt, matematica a ajuns să facă atât de bine parte din viaţa mea încât nici nu mai realizez câte ore petrec cu ea. Şi, între noi fie vorba, atunci când îţi place ceva, acea sarcină nu constituie nicio povară 😉 .

Nu ştiu dacă aveţi deja sau aţi văzut, dar numele noastre apar personalizate pe sticlele sau dozele de Coca-Cola (nu fac reclamă, dar trebuia să menţionez unde se găsesc). Aşa că nu m-am putut abţine şi după 8 ore de algebră, mi-am luat şi doză şi sticlă 😆 .

special1 special2 special3

După cum vedeţi, am fost foarte fericită să descopăr o doză mai specială 😀 .

Schimbând puţin subiectul, un alt detaliu special a fost plăcuţa aceasta:

special6

Nu m-am putut abţine şi mi-am făcut o poză lângă ea (vă rog să-mi iertaţi faţa crispată, colega mea a reuşit să surprindă exact momentul când încercam să mă acomodez cu soarele puternic 😆 )

special7

Bineînţeles, iată şi o vedere de ansamblu a facultăţii mele:

special8special5

^^^^^^şi a lucrurilor care se găsesc în ea 😀 .

 

Cred că acum, la sfârşit de articol, înţelegeţi de ce am ales acest titlu. Şi sper să puteţi trece peste monologul meu nesfârşit – am dorit să vă înveselesc printr-un articol amuzant 😉 .

