Herăstrău

Adaug pe lista parcurilor demne de vizitat un nou loc: Herăstrăul. Foarte mare, cu dimensiuni de-a dreptul impresionante şi cu locuri încântătoare, acesta este sigur un parc care nu se uită uşor. Pe alei puteţi găsi diverse mici buticuri de unde vă puteţi răsfăţa cu produse gen porumb fiert (am savurat unul dulce de-a dreptul delicios!), îngheţată, vată pe băţ sau floricele. Parcul este împărţit în diferite zone, una fiindu-i dedicată chiar lui Michael Jackson. Băncile sunt aşezate strategic şi în cazul în care doriţi să vă plimbaţi cu bicicleta, puteţi închiria una sau puteţi veni cu ea de acasă. Foarte şic plimbatul cu bicicleta, nu? Mai ales dacă alegem o bluză înflorată, o bandană colorată şi ne împletim părul într-o coafură messy 😀 .

Oricum, revenind la subiect, Herăstrăul este un loc de vis. Pozele au fost făcute acum o lună când am avut parte de o zi de neuitat alături de prietena mea 😉 . Spun asta, pentru că am avut norocul să ne aşezăm pe o bancă în apropierea unui cântăreţ talentat care ne-a încântat auzul cu opere romantice şi visătoare. Am recunoscut melodia de la Titanic, interpretată excelent la instrumentele sale muzicale. Cum spuneam, o zi excelentă!

Iată nişte poze de atunci (sunt editate pentru a ilustra cât mai profund frumuseţea locului) 😉

herastrau1 herastrau3 herastrau4 herastrau5 herastrau7 herastrau8 herastrau9

Sper să vă placă pozele şi următorul parc pe listă: Parcul Nicolae Romanescu din Craiova 😉 .

