Inspiraţie…din desene animate!

La mulţi ani tuturor copiilor de pretutindeni! Să fiţi fericiţi şi să aveţi parte de toate jucăriile dorite 😀 !

Este o zi senină, colorată, animată care pentru orice fashionista, reprezintă şi un moment de inspiraţie. Ziua aceasta de 1 iunie mi-a oferit inspiraţia de a crea ţinute având următoarea tematică: desene animate. Sunt o mulţime de desene din care am putut alege, dar m-am oprit asupra a 5 dintre ele. Sunt desene celebre, care ne-au încântat copilăria, dar şi desene mai recente, care fac furori. Sper să vă placă outfiturile create pe polyvore 😉 .

1. Mickey Mouse

Iată o ţinută care îmbină excelent maturitatea şi feminitatea cu copilăria! Am ales o fustă în dungi alb-negru în totală asortare cu bluza crop, la care am adăugat pantofi şi geantă de umăr nude. Un outfit potrivit pentru cele care doresc să rememoreze elegant zilele de altădată.

zzzzcopil1

2. Smurfs

Ştrumfii sunt tare simpatici, iar tricoul acesta mi-a atras atenţia de la prima vedere! L-am combinat cu o pereche de skinny jeans, vestă colorată, balerini delicaţi şi rucsac cu imprimeu floral. O ţinută lejeră şi fresh, tocmai bună pentru a reda seninătatea copilăriei.

zzzzcopil2

3. Tom şi Jerry

Cred că sunt foarte puţini aceia care nu au avut de-a face niciodată cu simpaticii Tom şi Jerry. Aceştia ne-au dominat copilăria entuziaşti, lăsându-ne cu amintiri mai mult decât plăcute. Am adăugat tricoul la o pereche de pantaloni scurţi cu model, sandale elegante şi geantă de umăr albă. Brăţara şi ochelarii de soare vin ca o completare modernă a ţinutei.

zzzzcopil3

4. Scooby Doo

Da, iată încă unul dintre personajele noastre favorite: Scooby Doo. Fricos, dar temerar, acesta şi Echipa Misterelor ne-au „cercetat” copilăria într-un mod fascinant. Am ales un tricou reprezentativ, o fustă în asorteu, balerini cu imprimeu de leopard, un colier statement şi geantă de umăr roz pentru a crea o ţinută de efect.

zzzzcopil5

5.  Finn şi Jake

Dacă v-aţi întrebat cum puteţi combina o rochie feminină într-un mod senzaţional, iată răspunsul! Finn şi Jake sunt relativ noi, dar produc furori ca şi desen animat (copiii sunt înnebuniţi după ei, credeţi-mă). Am ales o şapcă şi lanţ cu ei, o rochiţă din denim, sneakers şi o geantă maxi pentru a crea o ţinută de contrast reuşită 😉 .

zzzzcopil4

