Request: vestă de blugi

Nimic (cel puţin pe blog) nu îmi produce o încântare mai mare decât întrebările cititoarelor aflate în impas 😀 . A nu se înţelege greşit!!! Nu mă încântă deloc impasul lor, ci faptul că apelează la mine 😀 . Astfel, mă fac să raţionez, să încerc şi să creez ţinute cât mai apropiate de ceea ce şi-ar fi dorit.

De această dată, nu am primit niciul email sau întrebare aici pe blog, dar mă aflam într-un magazin în Bucureşti şi inspectam (mai ca un detectiv) hainele aflate pe stative când am auzit două tinere lângă mine discutând despre veste de blugi. Curioasă, nu m-am putut abţine să nu trag puţin cu urechea 😳 . Şi astfel, am aflat că şi-ar fi dorit să cumpere o vestă de blugi, dar se aflau în impas: ce fel de combinaţii să facă? La care, fashionista convinsă din mine a simţit imboldul de a scrie acest articol legat de ţinute cu veste de blugi. Nu vorbesc mai multe aici, voi comenta la fiecare outfit creat pe polyvore 😉 .

1. Denim, denim, denim

Sfidaţi regulile modei şi mergeţi asemenea vedetelor pe o combinaţie intitulată (mai mult decât sugestiv!) „denim on denim”. Alegeţi o pereche de skinny jeans pe care vă sfătuiesc să îi îndoiţi puţin deasupra piciorului, o vestă de blugi trendy şi un tricou cu inscripţii sau desene. Astfel, veţi obţine o ţinută casual foarte modernă 😉 . Geanta de umăr şi balerinii confortabili nu trebuie să lipsească!

zzzzvest1

2. Fustiţă înflorată

Daţi vina pe trenduri sau flori, dar am luat-o razna cu imprimeurile florale! Orice îmi atrage atenţia este cu flori! Recent, mi-am şi achiziţionat o rochiţă dantelată cu flori pe care plănuiesc să v-o prezint curând. Revenind asupra subiectului, alegând o fustă cu imprimeu floral, un top simplu alb şi vestă de blugi veţi obţine numaidecât o ţinută reuşită. Sandalele cu platformă şi plicul colorat sunt binevenite 😀 .

zzzzvest2

3. Do you dare?

Fashionul implică riscuri. Asta e! Uneori poţi fi senzaţională, alteori poţi da rateuri. Însă noi niciodată nu facem astfel de lucruri şi mizăm pe ţinute reuşite şi combinaţii extravagante. Iar această ţinută CHIAR este extravagantă. Nu prea vedeţi în fiecare zi vestă de blugi cu rochie de vară, nu? 😉 . Dar dă-le încolo de constrângeri sufocante! Fiţi libere şi creative şi mergeţi pe o asemenea combinaţie. Sandale nude uşoare, geantă de umăr şi un lănţişor elegant vor completa de minune outfitul.

zzzzvest3Pentru orice moment de impas, nu ezitaţi să îmi lăsaţi aici întrebările voastre sau contactaţi-mă personal pe: andreeanclaudia@yahoo.ro .

