Happy anniversary to my blog!

Wow wow wow! Nu-mi vine să cred că a trecut un an de când, timorată, m-am înregistrat pe wordpress pentru a deschide acest blog care curând a devenit o parte constantă din viaţa mea. Cu gânduri măreţe şi fashionul în sânge, am publicat articole de inspiraţie, ţinute potrivite pentru diferite evenimente, ţinuta zilei care vine ca o inspiraţie, dar ca şi un mic spionaj al celebrităţilor sau articole distincte legate de ceea ce este trendy şi fierbinte pe piaţa modei. Mai târziu, am deschis articole cu sondaje, cu diferite lucruri din viaţa mea şi mi-am arătat modelele de unghii.

zzzztrofeu1

Una peste alta, nu aş fi putut face acest lucru fără ajutorul vostru (pentru că voi îmi daţi comentarii, voi îmi daţi like, voi îmi vizitaţi blogul şi voi îl menţineţi activ prin prezenţa constantă), deci aveţi de la mine un mare MULŢUMESC şi o îmbrăţişare în grup pentru tot ceea ce faceţi. Vă mulţumesc din suflet pentru acest lucru 😉

Iată primul articol publicat de mine:

https://justafashionista.wordpress.com/2012/05/25/un-salut-cu-lumea-modei/

Ce timpuri! Marchez astăzi 397 de articole, 972 de comentarii, 444 de etichete şi mii de zâmbete 😀 . La mulţi ani tuturor fashionistelor!!!

 

zzzztrofeu2

Mulţumesc mult încă o dată!

