Ţinute de…vară

Cu temperaturi din ce în ce mai mari, cu soarele strălucind puternic în geam şi cu o rază de fashion în interiorul nostru, îmbrăţişăm acest anotimp cald cu entuziasm, gata de noi provocări. Lăsăm hainele groase în fundul dulapului şi le aranjăm pe cele uşoare, din materiale fine, tocmai potrivite pentru a ne proteja de soarele arzător. Spunem „bun venit” pantalonilor scurţi, topurilor adorabile, sandalelor colorate, bentiţelor simpatice şi fustelor cu imprimeuri. De fapt, spunem „bun venit” la tot ceea ce implică acest anotimp fresh: vacanţă, muncă, călătorii, îngheţată, răcoritoare, aer condiţionat şi pălării cu ochelari de soare.

Cu această scurtă introducere vă prezint şi tematica articolului de astăzi: rochiţele de vară. Şi nu orice tip de rochii, fac referinţă directă către cele mini şi moderne, tocmai trendy şi plăcute la purtat. Şi pentru că dimineţile sunt încă răcoroase, la unele dintre ţinute am adăugat jachete simpatice sau dresuri cu model 😉 .

Iată ţinutele create pe polyvore cu rochii de vară trendy:

1. Tonalităţi neutre şi galben

Galbenul este o culoare preferată a designerilor în acest anotimp iar motivul nu este greu de înţeles. O culoare puternică şi exuberantă, galbenul reflectă excelent vara. Am ales o rochie galbenă cu croială vintage, dresuri cu model floral, botine, jachetă şi geantă de umăr, toate în tonalităţi neutre (bune pentru a scoate în evidenţă rochia, dar şi pentru că sunt foarte trendy).

zzzzspring1

2. Tonalităţi de albastru şi mint green

O altă nuanţă potrivită sezonului, dar şi foarte şic, albastrul deschis este perfect pentru a crea ţinute lejere şi deosebite. Am ales o rochie elegantă în două tonalităţi având curea fină în jurul taliei, dresuri cu buline, pantofi tip brogues, geantă şi accesorii mint green şi un lanţ elegant pentru a finisa o ţinută de nota 10 (cel puţin în opinia mea).

zzzzspring2

3. Tonalităţi de alb-negru

Este evident, nu mai este necesar să o repet (cred că am spus-o deja de vreo 4×10 ori -matematica este de vină, am un reflex de a complica lucrurile-) albul şi negrul domină anul acesta peste tot. Am ales o rochiţă adorabilă cu model (dacă sunteţi din Bucureşti, am văzut unele aproape identice lângă Universitate sau în Piaţa Unirii, pe lângă Cocor), pe care am combinat-o cu botine elegante, şosete cu dantelă şi un plic colorat.

zzzzspring3

4. Tonalităţi calde şi reci

Pentru un contrast deosebit, alegeţi portocaliul cu albastrul electrizant. Veţi obţine instantaneu o ţinută care atrage priviri şi veţi fi în pas cu moda 😉 . Am optat pentru o rochiţă din denim la care am adăugat un sacou elegant, pantofi cu platformă, geantă de umăr în contrast şi un colier statement tocmai bun pentru a reda eleganţa ţinutei obţinute (şi remarcaţi, vă rog, că acesta este auriu la fel ca modelul pantofilor şi al genţii 😀 ).

zzzzspring4

5.   Destule tonalităţi

Imprimeurile colorate şi geometrice sunt tocmai potrivite pentru acest anotimp. Fiţi şic, în vogă şi foarte trendy alegând o rochie cu un astfel de imprimeu pe care accesorizaţi-o la maxim: sandale cu platformă, geantă de umăr nude elegantă, brăţări elegante şi o bentiţă cu studs (tocmai bune pentru a nu fi monotonă).

zzzzspring5

