Picăturile.Şi grătar.

Luni, a doua zi de Paşte, am avut plăcerea de a petrece un timp extraordinar alături de familie. Cu multă voie bună, energie şi veselie, am explorat o zonă foarte plăcută din împrejurimile Craiovei intitulată (sugestiv sau nu) „Picăturile”. Zona este foarte frumoasă, are dealuri de-a dreptul magnifice şi pădurea este răcoritoare şi foarte plăcută. Am avut norocul de a ajunge primii pentru a ocupa un loc strategic, însă pe la prânz am avut parte de vizitatori. La ora două erau mai mult de 7 maşini la grătar 😀 .

Iată nişte poze din acea zi 😉

picaturile2picaturile3picaturile7picaturile8

Nu este un peisaj de vis? 😀

Acesta este unul dintre scăunelele pe care am stat şi am savurat peisajul (şi mâncarea! 😀 ).

picaturile4

picaturile1picaturile10

Sunt doar unele dintre florile superbe care împodobeau natura 😉 .

picaturile6

Aici trebuie să-mi scuzaţi ochii pe jumătate închişi pentru că soarele a fost foarte puternic şi mai greu cu pozele fashion 😆 .

picaturile9

Şi locul unde s-a preparat mâncarea, una mai mult decât delicioasă. Nu m-am putut abţine să nu editez artistic fotografia.

 

Una peste alta, am avut parte de o zi de neuitat şi sper să mai facem astfel de mici excursii. Sper că vă va plăcea articolul 😀 .

