Un Paşte fericit!

Hristos a înviat!

Iată o sărbătoare luminoasă care ne aduce multă bucurie în viaţă. O sărbătoare grandioasă care străluceşte prin fiecare moment al său. O sărbătoare prin intermediul căreia putem fi mai buni şi putem descoperi noi lucruri: Paştele. Prin tradiţiile şi obiceiurile sale, prin importanţa covârşitoare şi prin semnificaţiile deosebite, Paştele este o sărbătoare incredibilă care ne aduce acasă aproape de cei dragi sau ne umple sufletele de lumină şi fericire.

Cu ocazia Paştelui vreau să vă urez tuturor multă fericire, multă sănătate şi împlinirea tuturor dorinţelor! Mulţumesc că îmi citiţi blogul şi mulţumesc pentru toate comentariile frumoase, pentru toate like-urile şi pentru toate follow-urile. Sunteţi deosebiţi 😀 .

A trebuit să fac introducerea pentru că sunt tare inspirată de această zi. După un festin delicios alături de cei dragi şi o relaxare „pe cinste”, recunosc că sunt o fashionista fresh. Gata să merg mâine la grătar cu ai mei 😆 .

Am avut bucuria să descopăr vineri acasă nişte flori deosebite:

pasti4

Nu-i aşa că sunt superbe?

S-au vopsit şi ouăle care sunt delicioase. Iată unul mic:

pasti3

Nu m-am putut abţine să nu îl editez puţin. Doar aşa, puţin… 😀

Şi nu numai bunica a vopsit ouă! Şi eu am făcut câteva -şi chiar încondeiate, trebuie să mă laud-pasti5pasti6

Da, este cel mai nou model de unghii al meu! Nu-i aşa că sunt foarte simpatice? 😀 .

Pozele acestea mi s-au părut deosebite şi am decis să vi le arăt şi vouă:

pasti1pasti2

Sunt eu în noua mea cămăşă super-ultra-drăguţă. Reflexiile acestea! Oferă o altă impresie instantaneu.

Şi un mic cadou de final:

pasti7

L-am descoperit pe balcon la bunica la flori 😀 . Este un drăguţ!

 

Un Paşte Fericit tuturor!

