Alo! În vogă!

Trec direct la subiect şi vă anunţ că sunt fericita deţinătoare a unei cămăşi foarte simpatice cu buline negre, fundă elegantă şi nasturi coloraţi. Îmi place enorm! Am ales să încep cu acest anunţ pentru că este strâns legat de subiectul ales ca temă a articolului.

Este vorba despre cămăşile moderne cu model, din material fin, care fac furori în magazine. Sunt prezente în mall-uri, buticuri sau magazine trendy, aşa că este clar că aceste cămăşi alcătuiesc un trend propriu foarte şic. Pot fi purtate în mai multe moduri, sunt lejere şi elegante în acelaşi timp şi reprezintă o investiţie isteaţă pentru vară. Mai ales acum că temperaturile ridicate ne chinuiesc atât de devreme! De cele mai multe ori le veţi găsi fără mânecă sau cu mânecă bufantă tocmai pentru a oferi o senzaţie de răcoare. Colorate şi semitransparente sau albe cu dungi negre, vă recomand cămăşile ca un must-have al sezonului.

Iată nişte combinaţii pe care vi le propun:

1. Cămaşă florală

Imprimeurile florale sunt la ele acasă în acest anotimp aşa că nu aveţi cum să greşiţi cu o asemenea alegere. Optaţi pentru o pereche de pantaloni 3/4 crem şi balerini cu model pentru a completa ţinuta. Adăugaţi doza de şarm necesară alegând o geantă de umăr modernă, o brăţară delicată şi o pălărie feminină cu model dantelat.

zzzzshirt1

2. Cămaşă mai lungă la spate

Cam aşa este şi cămaşa mea şi mi se pare o alegere interesantă a designerilor. Sau mai degrabă inteligentă, aş putea spune. Ascunde ceea ce nu trebuie văzut 😉 . Fiţi trendy şi optaţi pentru un sacou nude, skinny jeans, un lănţişor fancy, geantă maxi şi pantofi eleganţi tocmai buni pentru a reda simplitatea rafinată a ţinutei alese.

zzzzshirt2

3. Cămaşă în degradeu

Degradeul este o opţiune şic, dar şi foarte trendy! Personal, îmi place enorm şi sper să investesc cât mai curând într-o piesă de acest gen. Adăugaţi o jachetă pastelată, o fustă mini cu model, pantofi lejeri cu model şi o geantă colorată pentru a finisa o ţinută de nota 10.

zzzzshirt3

4. Cămaşă în două nuanţe

Acest trend se păstrează înca de sezonul trecut când două nuanţe predominau într-un articol. Erau favorite rozul cu mov, portocaliul cu roz sau negrul cu alb. Cămaşa aleasă de mine este alb cu albastru deschis şi am combinat-o cu o pereche de colanţi eleganţi cu imprimeu floral, pantofi negri cu vârf alb, brăţară alb-negru, un lănţişor fancy şi geantă maxi. Albul şi negrul sunt atât de trendy încat nu m-am putut abţine să nu le fac vedeta acestui outfit 😀 .

zzzzshirt4

5. Cămaşa alb-negru

Aţi crezut că scapaţi de combinaţia alb-negru? Nici pe departe 😆 . Eu am ales să aduc un strop de creativitate şi am adăugat puţin roşu (aşa, pentru un efect fancy). Am compus o ţinută şic formată din jachetă cu nasturi aurii, cămaşă în două nuanţe, pantaloni simpli şi pantofi ultra-şic. Accesoriile le-am ales pe bază de roşu astfel: brăţară metalică şi un plic elegant cu lanţ auriu.

zzzzshirt5

