Un nou background.Plus prăjituri şi sărbătoare.

Urez „bun venit” unei noi luni schimbând lookul blogului 😀 . De data aceasta, am optat pentru un background soft, delicat şi foarte şic în tonalităţi elegante de gri şi argintiu. Am lucrat cu efecte de lumină şi tonuri pastelate pentru a obţine acest rezultat care mă mulţumeşte mult. Sper că vă place şi vouă 😀 .

Schimbând subiectul, mărturisesc că nu am mai scris atât de mult pe blog pentru că am fost foarte ocupată toată săptămâna trecută. Pendulând mereu între facultate şi relaxare, timpul a trecut cu o rapiditate uimitoare. Într-un fel, nu îmi vine să cred că am ajuns atât de repede în luna mai. Parcă mai ieri era martie! Una peste alta, am avut multe de sărbătorit săptămâna trecută, printre care şi ziua celei mai bune prietene a mea de la Bucureşti. Orton, dacă citeşti acest articol, profit să-ţi mai spun şi aici „La mulţi ani!” 😀 .

Cu o gaşcă „aleasă pe sprânceană” şi multă voie bună, am avut parte de o duminică mai mult decât perfectă. Iar când spun perfectă, adaug o mare cantitate de mâncare delicioasă.

Încep cu cel mai nou preparat gustat vreodată: „Pizza shaorma”. Este atât de savuroasă! Nu vreau să vă fac poftă, dar dacă vă întrebaţi cum este, vă spun că este exact ca o pizza doar că are ingredientele unei shaorme 😉 .

duminica7

După o masă îndestulată, am mers în Piaţa Unirii la o cofetărie grecească unde am avut prilejul de a gusta o bunătate de prăjitură. Puteţi ghici care este a mea?

duminica2duminica3duminica4

Da, într-adevăr, este cea de-a doua 😉 . Încă o imagine de la cofetărie al cărei design m-a atras în mod special:

duminica9

Apoi, ne-am relaxat la iarbă verde cu mult suc şi glume bune. Plus ceva matematică. Nu ne putem despărţi sub nicio formă de ea! Nu mai este nevoie să spun că timpul a trecut ca prin farmec.

duminica5

duminica11duminica10

Detaliul acesta m-a atras enorm! Trandafirii şi sucul „se asortau” de minune.

duminica1

Şi o fashionista deosebit de fericită pentru o zi savuroasă petrecută în stil mare 😀 .duminica8

PS: A fost reparat aparatul de fotografiat! O să vă săturaţi de atâtea poze în articolele ce urmează 😆 .

