Care ţinută este favorita voastră?

Ah, primăvara este aici! Şi încă în forţă! Soarele străluceşte puternic, florile alcătuiesc un peisaj idilic şi toată natura pulsează de viaţă şi parfum. Iubesc primăvara!

Şi nu doar din motive ce ţin de mediu sau vreme, ci pentru că acest anotimp inspiră foarte mult. Acum este timpul să fim feminine, pline de şarm şi farmec, mai mult decât romantice. Rochiile, fustele, bluzele largi sau colanţii cu model trebuie să iasă la suprafaţă şi să le purtăm cu cea mai mare plăcere. Timp de 3 zile am fost consecutiv în parc în Cişmigiu (ce bine că parcul este doar la 10-15 minute distanţă!). Una peste alta, am fost destul de leneşă şi nu mi-am mai îndeplinit obligaţia de a pune săptămânal un nou sondaj.

Tocmai de aceea voi încerca să mă revanşez cu acesta, ales special ca o inspiraţie pentru voi. Tematica? Simplu de ghicit: primăvara. Piesa de rezistenţă? Fustele cu pliuri. Dragele mele, vă invit să votaţi într-un nou sondaj 😀 .

1.

Ţinuta 1

2.

Ţinuta 2

3.

Ţinuta 3

Start vot!

