Algebră.Şocul matematicii.A bit of fashion

Dacă primii trei termeni ai titlului par a avea legătură, ultimul subtitlu sigur nu pare din aceeaşi poveste, nu? 😆 . Tocmai de aceea îmi place să scriu astfel de articole deosebite: îmi dau posibilitatea de a fi creativă, inventivă şi de a mixa elementele exact ca în modă. Un exemplu? Stai să aleg cămaşa cu buline şi pantalonii de piele/Stai să descompun polinomul acesta ca la carte. Matematica şi moda, deşi par a nu avea nimic în comun la prima vedere, sunt egale atunci când vine vorba de asocieri. Asociez elementul 1 cu elementul 2, asociez jacheta crem cu pantofii roşii 😉 .

Săptămâna aceasta a fost una plină. Matematică şi fashion la standarde ridicate. Integrale şi shopping la un nou nivel. Noţiuni noi şi haine noi, pentru că am avut bucuria de a primi de la familia mea bani pentru a-mi alcătui un outfit reuşit de Paşti. Aşa că am dat fuguţa la magazine în timpul meu liber în încercarea de a-mi crea o ţinută pe plac. Am terminat prin a alege o cămaşă albă cu buline negre şi fundă elegantă, colanţi negri cu buline albe şi o bluză loose cu sclipici. O să vi le prezint pe toate curând 😉 .

Schimbând puţin subiectul, vă dau o veste bună: am reuşit să ducem aparatul de fotografiat la reparat şi cât de curând se va afla din nou în mâinile mele 😀 . Şi atunci, feriţi-vă! O să fiţi asaltaţi de justafashionista 😉 .

Întorcându-mă la subiect, revin asupra matematicii. Pozele au fost făcute de buna mea prietenă care, asemenea mie, este pasionată de matematică. Am remarcat amândouă ieri cum arătau pupitrele noastre la facultate şi m-am gândit să vă împărtăşesc şi vouă puţin farmec al matematicii:

mate1 mate3 mate5

Minunat, nu-i aşa? 😀 .

mate2

O carte incredibilă care exprimă atât de bine sentimentele unui student la Matematică! 😀

mate4

Şi iată şi fratele ceasului meu! 😉 . OK, am remarcat de la început: ce oră fixă ne-am ales de a face poze!

