Alo!În vogă!

Dacă vă puneţi întrebarea ce mai este pe la modă în afară de combinaţia alb-negru, inspiraţia minimalistă sau imprimeurile moderne, aflaţi că subtil, se remarcă şi topurile scurte, până în talie. Mă refer la acele bluze care în engleză sunt denumite sugestiv „crop top” (în română încă nu am reuşit să aflu termenul potrivit, aşa că voi folosi denumirea din engleză). Multe celebrităţi promovează acest nou trend care merge de minune cu pantalonii sau fustele cu talie înaltă. Iată câteva exemple: http://www2.pictures.stylebistro.com/gi/Selena+Gomez+Tops+Crop+Top+q4dVLXLC3GRl.jpg , http://www1.pictures.stylebistro.com/pc/Emma+Willis+Tops+Crop+Top+oxpCVD_H3Rml.jpg , http://www2.pictures.stylebistro.com/pc/Victoria+Justice+Tops+Crop+Top+0zlque1AbOtl.jpg sau http://www3.pictures.stylebistro.com/gi/Jessica+Biel+Tops+Crop+Top+txXn4Kh3baNl.jpg .

Acestea fiind spuse, vă voi prezenta mai multe moduri de purtare a acestor topuri:

1. Pantaloni cu talie înaltă

Aşa vă veţi feri de la a vă arăta abdomenul. Sau, o idee chiar mai ingenioasă de atât, puteţi alege un maieu alb simplu pe dedesupt. Nu se va supăra nimeni pentru acest lucru 😉 . Am adăugat o vestă elegantă albă, un colier statement colorat, o pereche de pantofi uşori şi o geantă cu model pentru un plus de unicitate.

zzzzcrop1

2. Fustă cu pliuri

Un alt avantaj pe care îl prezintă fustele cu pliuri în afară de acela de a fi extrem de feminine şi adorabile, este că merg de minune cu topurile crop sau cu cele legate în talie. Alături de o pereche de dresuri, un trench şic, botine cu şiret şi o geantă de umăr veţi alcătui o ţinută mai mult decât simpatică.

zzzzcrop2

3. Pantaloni de piele

Deşi majoritatea dintre noi se tem de pantalonii de piele, ei sunt extrem de apreciaţi în acest moment de vedete şi casele de modă. Ca să vă feriţi de la a vă arăta prea mult formele, adăugaţi un sacou clasic într-o nuanţă aleatorie. Astfel, veţi obţine o ţinută elegantă şi profesională alături de un plic şi pantofi în asorteu.

zzzzcrop3

4. Fustă cu talie înaltă

Eu nu m-am putut abţine şi am ales o fustă sclipitoare, glam, foarte feminină. Însă voi puteţi alege o fustă dreaptă în orice culoare sau material doriţi. Până la urmă moda este pentru toată lumea şi toate gusturile. Fiecare este responsabil pentru preferinţele sale. Alături de fustă, am adăugat un top dantelat, un colier statement, botine nude şi un clutch colorat pentru o pată de contrast.

zzzzcrop4

5. Cu bluză pe dedesupt

Aşa cum am precizat şi la prima ţinută, vă puteţi feri de la a vă dezvălui abdomenul pur şi simplu alegând un maieu pe dedesupt. Astfel am creat această ţinută formată din top crop metalic, maieu negru, pantaloni de piele, botine argintii, colier şi clutch colorat.

zzzzcrop5

PS: Nu purtaţi genul acesta de bluză cu haine cu talie joasă! Nu ne place să ne lăsăm „buricul” la vedere, nu? 😆 .

