Request: cămaşă de blugi

Am avut plăcerea şi surpriza de a găsi în inbox-ul meu (la andreeanclaudia@yahoo.ro) o nouă cerere de ajutor de la o cititoare a acestui blog. Îmi face plăcere ori de câte ori mi se cere sfatul aşa că nu ezitaţi nicio secundă de la a-mi scrie. Încercaţi să mă încurcaţi cât mai tare şi spuneţi-mi chiar şi pretenţiile pe care le aşteptaţi de la o ţinută. Nu mă supăr, serios 😉 .

Mesajul cel nou primit se rezumă astfel: cititoarea m-a informat asupra unei cămăşi de blugi pe care şi-a achiziţionat-o recent şi care îi place enorm. Ea merge pe stilul casual şi m-a rugat să mă axez în principal pe ţinute de stradă, cu o mare condiţie: să nu îi dau tocuri mai mari de 5 cm 😉 . Stai liniştită, draga mea! Până şi eu la cei 150 cm ai mei folosesc încălţări joase atunci când mă aşteaptă o zi busy 😉 .

Sper ca ţinutele create să îţi ofere inspiraţie 😀 .

1. Mixuri

Dacă nu ai nimic împotriva colanţilor cu imprimeu, atunci încearcă să cumperi o pereche. Se găsesc peste tot la preţuri super bune (începând chiar cu 15 lei) în diferite modele şi pot fi combinaţi într-o mulţime de feluri. Dacă doreşti, poţi adăuga şi un sacou pentru o finisare cât mai bună a ţinutei, deşi poţi renunţa cu uşurinţă la el. Un colier statement ar fi ideal pentru noua ta cămaşă de blugi pentru că îi va oferi automat un aer şic. Am ales o pereche de botine tip cowboy şi o geantă maxi pentru a finisa outfitul.

zzzzcamasa1

2. Şic

Dacă se întâmplă să ai vreo pălărie prin dulap, acum este timpul să o scoţi la suprafaţă! Alege şi un papion super adorabil (nu de alta, dar reuşeşte să scoată orice ţinută din monotonie) alături de accesorii pe baza culorii lui (la mine este alb aşa că am ales geantă de umăr, brăţară şi pantofi uşori în tonuri cremoase de bej). O pereche de skinny jeans sunt exact ceea ce trebuie pentru o ţinută denim-on-denim, un trend promovat de multe celebrităţi.

zzzzcamasa2

3. Preppy

Sneakerii şi fustele cu pliuri sunt la mare căutare. Fii o maestră a trendurilor şi pune-i pe amândoi în aceeaşi ţinută. Vei avea siguranţa unicităţii şi stilul fresh al primăverii. Adaugă un lănţişor lung cu model, dresuri de culoarea piciorului, o geantă simplă de umăr şi poate un trench pentru a te proteja de fiţele vântului. Este o ţinută modernă care cu siguranţă va atrage priviri ( şi pozitive şi negative, dar niciodată nu vom fi în stare să îi mulţumim pe toţi, asta e!).

zzzzcamasa3

Mulţumesc că ai avut încredere să apelezi la mine şi sper că te-am ajutat prin ţinutele create 😉

