Details of fashion…

Încep acest articol prin a vă da o veste proastă: aparatul meu de fotografiat prezintă defecţiuni. Este momentan la reparat şi aştept veşti promiţătoare. Altfel justafashionista se va supăra şi nu este de bine, nu-i aşa? 😆 .

Una peste alta, bine că am fotografii ceva mai vechi pe care să vi le arăt şi care sper să înlocuiască articolele mele săptămânale diferite de cele obişnuite. După înţelegerea lemei de aproximare şi lucrul cu inelele factor, o destindere în fashion este tocmai potrivită, nu? 😉 . Matematica este uneori ca şi moda: merge bluza albastru roial cu fusta galbenă/este limita aceasta 0 pe 0? 😆 . Uf, studenţia aceasta!

edit6

În  imagine aveţi un lănţişor care îmi place la nebunie! Din nefericire, i-am pierdut faţa, dar asta nu mă împiedică să-l port! Este atât de drăgălaş 😀 . Şi gentuţa cu pietricele, o adevărată prăjitură, nu?

bucuresti7

Este modelul de pe o plasă pe care am cumpărat-o recent. Atât de fashionable! Genele şi buzele modelului m-au atras instantaneu.

edit2

În pauza seminarului de algebră, nu m-am putut abţine şi mi-am fotografiat pantofii cu talpă roşie şi pantalonii cu imprimeu floral. Nu alcătuiesc o combinaţie trendy? 😀

edit1

Când am fost în Liberty Center, am fost încântată să descopăr această imagine savuroasă a modei! Nu este o adevărată încântare pentru retină? 😉

edit5

Cei mai noi pantofi ai mei şi unii pe care îi nu mă pot abţine să nu îi port! Super drăguţi şi super şic, atrag de fiecare dată priviri de apreciere.

Sper să vă pot da cât mai curând veşti bune legate de aparatul de fotografiat, până atunci vă urez un weekend cât mai plăcut 😀 .

