Oraş.Mâncare.Matematică.Fashion

Mi se pare a fi cel mai potrivit titlu pe care îl puteam alege pentru acest articol special. Şi îl numesc „special”,deoarece se diferenţiază de cele scrise până acum care aveau ca temă centrală şi primordială moda. De această dată, fashionul se află la capăt de listă, dar nu neapărat pentru că nu ar mai fi pasiunea mea, ci doar pentru că am dorit să scriu şi altceva decât în mod obişnuit.

O să abordez articolul exact cum facem la facultate şi anume, în ordinea termenilor din titlu 😀 .

1. Oraş

Am avut un 1 aprilie plin de farmec. Nu numai că vremea a ţinut cu noi şi soarele a strălucit minunat, dar prietena mea m-a invitat la o sărbătoare specială pe care am celebrat-o cu un festin copios. Am mers în Obor unde de-a lungul străzilor interminabile, am descoperit detalii foarte plăcute:

buc1 buc2 buc3

2. Mâncare+Matematică

Partea cu surprize a articolului o constituie acest paragraf care este -exact ca şi la reclame, ţin să remarc- un „2 în 1”. De ce? Marţi, după n (cu n>=5) ore de geometrie afină euclidiană, am mers la o scurtă discuţie între fete care s-a prelungit într-o lungă discuţie între prietene undeva la două ore 😀 😆 . Alături de un shake de ciocolată şi o carte bună de probleme de algebră, am reuşit să ne destindem ajungând până la urmă să vorbim tot despre matematică – our number 1 passion 😆 .

buc4buc8

3. Fashion

Şi pentru că nu mă pot lăsa cu una cu două de modă, vă prezint nişte detalii care mi-au plăcut enorm la o ţinută ceva mai veche a mea (mai veche undeva acum două săptămâni). Din nefericire, încă nu mă hotărâsem dacă să pun sau nu poze cu mine, aşa că nu am o poză a întregului outfit, îmi pare rău. Sper să mă pot revanşa în schimb cu detalii plăcute 😉 :

introducere1introducere2introducere3

Port colier statement, o vestă foarte drăguţă cu nasturi în culoarea curelei (care s-a nimerit să fie exact în nuanţa botinelor), fustă argintie luată cu ocazia zilei mele de naştere şi dresuri bleumarin într-o totală asortare. Ţin să precizez că părul este ondulat natural, plăcându-mi să îl numesc uneori cu afecţiune „bombonică”.

Sper că v-a plăcut acest scurt articol 😀 .

