Beside fashion…city life

Atunci când moda şi matematica nu se află pe primul loc în hobby-urile mele (foarte rar!!!), mă concentrez pe 3 lucruri: scrisul, manichiura şi fotografiatul 😉 .

Pentru astăzi am ales să discut puţin despre fotografii (mai ales că vă ţin la curent săptămânal cu articole sau noi modele de unghii). Reprezintă una dintre cele mai noi pasiuni ale mele şi probabil că voi vorbi cu entuziasmul unui învăţăcel, dar mă puteţi ierta pentru asta, nu? 😀 . Fotografiatul este demenţial pentru că observi detalii ieşite din comun, apreciezi altfel detaliile şi obţii instantaneu clişee cu lucrurile care ţi-au captat atenţia. Aşa cum am adăugat de curând o nouă pagină blogului meu (puteţi merge aici pentru a o vedea  https://justafashionista.wordpress.com/detalii/ ), voi avea grijă să postez fotografii speciale pentru mine (care sper eu, vor fi speciale şi pentru voi). Îmi place să le editez puţin pentru că aparatul meu nu este unul performant, însă semnificaţia sper să depăşească acest defect.

Săptămâna aceasta am avut parte de o vreme foarte capricioasă, a reuşit să se întoarcă foarte uşor la bătrâna iarnă şi am avut plăcerea/neplăcerea să ne pomenim cu zăpadă în faţa uşii. Iată nişte mici poze cu Bucureştiul înzăpezit:

bucuresti1bucuresti2bucuresti3

Pozele au fost făcute lângă Cercul Naţional Militar după o zi plină de geometrie 😉 .

Vântul şi frigul nu m-au oprit însă să obţin şi o poză cu o fashionista îngheţată 😆

bucuresti4

Da, da, da, într-adevăr. Ştiu ce gândiţi. Aceasta sunt eu, justafashionista, Claudia Andreea. Încântată de cunoştinţă 😀 . M-am decis cu greu şi după o perioadă destul de lungă de timp să mă dezvălui şi sper că v-am produs o impresie plăcută 😀 .

Apoi, după ninsoare, ieri am avut parte de o vreme senină. Ieşit din comun, nu? Pozele au fost făcute în Pipera 😀

bucuresti5bucuresti6

Sper că v-au plăcut 😉

