Request: Pantofi roz intens

„M-am lăsat dusă de val şi mi-am cumpărat o pereche adorabilă de pantofi roz intens cu toc. Sunt superbi! Doar că par atât de nepotriviţi în dulap. Nu sunt nicidecum o fană a rozului, nu am multe haine în această culoare şi nu ştiu cum să îi asortez la ţinute. Please, just a bit of help!”

Cam aşa sună emailul primit de la o cititoare super simpatică a acestui blog (puteţi să mă contactaţi şi voi în afara blogului la andreeanclaudia@yahoo.ro). Deci, nu pot să nu acord puţin ajutor şi să nu răspund acestui mesaj. Niciodată nu m-am proclamat o profesionistă şi nici nu ştiu dacă aceste ţinute îţi vor plăcea, dar sper să te inspire oarecum, mai ales că le-am variat în stiluri. Şi nu este nicio problemă dacă vreodată vă lăsaţi duse de valul cumpărăturilor, şi eu păţesc des acest lucru 😆 !

Iată 5 ţinute care sper să îţi rezolve problema combinaţiilor:

1. Combinaţie dulce-şic

Încearcă o ţinută simpatică formată din cămaşă cu dantelă, pantaloni albastru deschis, sacou în nuanţa pantofilor tăi şi o geantă albă. Cu un astfel de outfit reuşeşti să te „strecori” oriunde: pe stradă, la facultate, la serviciu sau chiar la o întâlnire 😉 .

zzzzpantofiroz1

2. Combinaţie preppy-degradată

Degradeurile sunt un lucru care mă încântă enorm în orice tip de ţinută şi din câte am observat, majoritatea fashionistelor sunt atrase de ele. Aşa că poţi încerca o combinaţie formată din bluză cu degradeu, o fustă cu pliuri, un colier colorat şi un clutch în asorteu cu pantofii tăi.

zzzzpantofiroz2

3. Combinaţie elegant-stilată

Dacă te afli printre cele care preferă eleganţa în ţinute, poţi reproduce foarte uşor ţinuta doar alegând o pereche de pantaloni negri şi o bluză cu stil. Super simplu! Pentru un plus de impact, ţi-aş recomanda accesorii aurii (combinaţia negru-auriu nu se va demoda niciodată) .

zzzzpantofiroz3

4. Combinaţie şic-trendy

Dacă eşti mereu în trend, ţi-aş da următoarele ponturi: bluză peplum, jachetă modernă, geantă de umăr şi pantaloni aurii. Nu vei regreta combinaţia 😀 . Eu am adăugat şi un lănţişor fancy pentru mai mult stil, mai ales că acum este momentul să strălucim prin alegerile făcute.

zzzzpantofiroz4

5. Combinaţie de seară

Dacă vrei să mergi la o petrecere cu pantofii achiziţionaţi sub impulsul momentului, încearcă o combinaţie mai mult decât reuşită. Caută la un magazin ieftin o rochie într-o culoare puternică (eu am ales albastru roial), alege o jachetă aurie mai specială, adaugă o geantă de umăr în asorteu şi vei reuşi să fii în centrul atenţiei cu siguranţă!

zzzzpantofiroz5

