Ţinute de…stradă (street style)

Mărturisesc: sunt o admiratoare a stilului profesional. Îmi place la nebunie să port tocuri, sacouri, cămăşi, rochii pe corp monocromatice sau orice tip de haină care corespunde acestui stil. Însă, îmi place uneori să mă situez şi la polul opus şi să mă îmbrac casual 😀 . Daţi-mi o pereche de pantofi cu platformă, pantaloni coloraţi, o jachetă cu imprimeu şi o şapcă cu ţepi şi veţi vedea cum tipa profesională devine casual instantaneu. De aici, putem învăţa că putem să ne schimbăm stilul în funcţie de stare, fără a fi total cameleonice.

O să vă prezint în continuare 5 ţinute casual, street style de inspiraţie 😀

1. Dungi OK. Buline OK. Contrast alb-negru OK. Aşadar, iată o ţinută foarte uşor de reprodus şi de purtat! Alegeţi o pereche de pantaloni în dungi alb-negru, o bluză funky cu model, o vestă de blugi, o pereche de sneakers cu studs, un colier statement şi o geantă de umăr comodă.

zzzzcasualday1

2. Dacă preferaţi bluzele cu text/mesaj, iată o opţiune foarte simpatică! Alegeţi o pereche de skinny jeans bleumarin, o bluză cu mesaj, o jachetă îndrăzneaţă cu porţiuni din piele, botine moderne şi o geantă de umăr cu studs.

zzzzcasualday2

3. Pentru un outfit special, încercaţi să „potriviţi” mai multe suprapuneri în următorul fel: o pereche de pantaloni coloraţi, o bluză confortabilă, o vestă modernă cu croială specială, pantofi cu platformă, colier statement şi geantă de umăr funky.

zzzzcasualday3

4. Fiţi colorate, pline de viaţă şi foarte şic, alegând o pereche de pantaloni galbeni, o bluză roşie confortabilă, o jachetă de piele, un colier statement, botine tip cowboy şi un clutch negru.

zzzzcasualday5

5. Alcătuiţi o combinaţie reuşită, foarte trendy şi foarte şic, optând pentru o cămaşă verde smarald, un sacou pastelat, o pereche de skinny jeans negri, pantofi delicaţi şi ca şi în ţinutele precedente, o geantă de umăr în contrast (am ales lila).

zzzzcasualday4

