Cadouri de la cei dragi

Aaaaaaaaaaaaaah, niciodată nu mă voi sătura să repet acest lucru: îi iubesc enorm pe cei dragi şi le mulţumesc pentru tot sprijinul pe care mi-l oferă zi de zi. De la familie la prieteni şi invers, sunt sincer recunoscătoare pentru tot ceea ce primesc şi de aceea am grijă să şi dăruiesc.

Ieri mi-a fost ziua şi am avut şansa să mă împart perfect între Bucureşti şi Craiova. La Bucureşti, am petrecut o zi SUPERBĂ cu două prietene dragi. Am avut grijă să bârfim, să râdem, să glumim, să facem „analize matematice” şi să ne comportăm specific unor oameni relaxaţi. În faţa unei prăjituri delicioase şi într-o ambianţă plăcută, nici nu am simţit trecerea timpului. Apoi seara, după o zi de facultate, petrecut cu prietenele şi o călătorie cu IR 1595, am avut prilejul de a-i revedea pe cei dragi. Aici, m-au aşteptat o mulţime de surprize plăcute care m-au încântat peste măsură. Astăzi, de ziua unchiului meu, am sărbătorit dublu cu porţii mari de pizza şi câteva pahare bune de „suculete” 😆 . Una peste alta, am avut parte de zile cu adevărat spectaculoase şi vă împărtăşesc acest lucru tocmai pentru a vă familiariza şi mai mult cu „fashionista cu tendinţe matematice”.

Iată şi câteva dintre cadourile primite:

Acesta este un lănţişor adorabil în formă de zar şi având ca feţe exact imaginile de la cărţile de joc (inimă, treflă, frunză şi romb). Este superb!

012

Nişte ghiocei adorabili parcă să simbolizeze fericirea de care am avut parte în ultimele zile 😀

013

Un guler trendy cu flori aşezat pe caietul de analiză matematică. Uf, ce face facultatea din mine! 😀 😆

014

Ruj şi o oglindă adorabilă, perfecte pentru o fashionista ca mine 😉

015

Un ceas de care mă mândresc enorm şi care m-a cucerit de la prima mişcare a secundarului. Demenţial!

016

O geantă PERFECTĂ PERFECTĂ PERFECTĂ! Materialul este senzaţional la atingere şi este ROŞIE 😀

017

 

Una peste alta, vă mulţumesc mult pentru vizitele făcute acestui blog şi pentru susţinerea acordată. De fiecare dată când aveţi nevoie de un sfat în modă, nu ezitaţi să întrebaţi. Îmi va face o plăcere enormă să vă răspund.

Până la următorul articol, fiţi şic şi stilate! 😀

