Request: ţinuta potrivită

Mi-a făcut o plăcere deosebită să descopăr în această dimineaţă când mi-am deschis blogul un request foarte drăguţ de la Raluca, o cititoare recentă a acestui blog. Aceasta mi-a descris rochia pe care o va purta cu ocazia aniversării a 10 ani de la terminarea liceului şi mi-a cerut sfatul asupra accesoriilor şi a pantofilor potriviţi pentru un asemenea eveniment (condiţie: pantofi fără toc).

Raluca, am încercat să găsesc o rochie relativ asemănătoare cu cea descrisă de tine (culoarea nu se prea potriveşte, însă sfaturile funcţionează de minune în ambele situaţii). Am creat 3 tipuri de ţinute pentru care ai putea opta. În cazul în care doreşti mai multe sfaturi, poţi reveni cu întrebări 😉 .

1. Cazul 1:

În acest prim caz, m-am bazat în exclusivitate pe o nuanţă deopotrivă şic şi elegantă – negrul. Rochia ta fiind roz deschis, m-am gândit că ar fi ideal să o balansezi cu o culoare închisă. Poţi alege un colier tip statement (când spun statement, mă refer la colierele mai complicate în design), dresuri negre şi un plic/clutch tot negru. Ca şi pantofi, m-am oprit asupra unor opincuţe adorabile cu vârf auriu (se găsesc în magazine 😉 ).

zzzzidee1

2. Cazul 2:

Aici, am optat pentru o ţinută ceva mai elegantă şi sofisticată. Nu este neapărat nevoie de un toc de 12 cm pentru a fi stylish! Îţi poţi combina rochia cu un sacou negru (l-am ales negru, însă poţi merge pe orice culoare 😉 ). Cât despre accesorii, de data aceasta le-am ales nude, adică neutre în culoare: colierul, plicul şi opincuţele sunt şic şi delicate.

zzzzidee2

3. Cazul 3:

Mda. Dacă vrei să impresionezi printr-o ţinută şic-matură, atunci îţi poţi alege accesoriile pe bază de auriu. Nu vei da greş cu ele. Dacă adaugi un clutch şi opincuţe cu imprimeu de leopard, îţi vei asigura 100% efectul de stil.

zzzzidee3

Indiferent pentru ce vei opta, eu îţi urez revedere frumoasă şi un timp cât mai agreabil. Şi nu uita stilul acasă! Doar vrem să fim mereu şic şi frumoase, nu? 😀 .

