Liebster Blog Award

Pentru că am avut marea plăcere să aflu că am fost nominalizată la Liebster Blog Award de la Ada’s Blog http://summerlemonade.wordpress.com/, (îţi mulţumesc FOARTE FOARTE FOARTE mult :D) urmez şi eu regulile concursului 😉

Iată 11 lucruri despre mine:

1. În afară de fashion, îmi place tot ceea ce ţine de nail art.

2. Sunt o persoană ambiţioasă, perseverentă şi competitivă.

3. Îmi iubesc enorm familia!

4. Mi-ar plăcea să vizitez Marea Britanie.

5. Am un talent minunat de a compune texte.

6. Îmi place la nebunie să citesc cărţi.

7. Ca şi defect, pot spune că mă consum prea repede pentru diferite evenimente.

8. Îmi place să organizez totul în jurul meu.

9. Mi-ar plăcea să am cât şi cât mai multe haine 😉

10. Îmi place mult carnea la grătar.

11. Mă dau în vânt după cărţile din colecţiile Chic şi Cocktail 😀

Acum, voi răspunde la întrebările de la Ada’s blog http://summerlemonade.wordpress.com/

1.  Care este anotimpul preferat + un exemplu de accesoriu preferat pe care il porti in anotimpul respectiv?

Anotimpul meu preferat este primăvara (clar!) şi un accesoriu aproape nelipsit este colierul tip statement.

2. Ce iti place sa faci in timpul liber?

Să citesc sau să mă plimb.

3. Care este parfumul preferat?

Am prea multe din care trebuie să aleg!

4. Cea mai mare aspiratie…?

Să fiu o persoană realizată.

5.  Daca ai avea puterea sa schimbi un lucru in lume, care ar fi acela?

Nedreptatea!!!

6. Da un sfat de urmat oricarui Blogger

Să fie sincer şi funny 😀

7. Ce nu iti lipseste niciodata din portfard?

Rujul 😉

8. Care este caracterul preferat din desene animate?:))

Garfield 😀

9.  In ce oras si\sau tara locuiesti?

România şi fac drumuri mereu între Craiova şi Bucureşti.

10. Daca ar fi sa schimbi ceva la tine( fizic sau mental) care ar fi acel lucru?

Fizic, nu aş schimba nimic. Mental, mi-aş dori să fiu mai îndrăzneaţă în privinţa ideilor mele.

11. Care este culoarea ta favorita?

Roşu!!!

 

Cât despre alte bloggeriţe mi-aş dori mult să nominalizez persoane însă nu cunosc suficiente pe wordpress 😉

