Care ţinută este favorita voastră?

Cum sunt eu din punctul de vedere al fashionului?

Păi, ia să vedem 😀

O ţinută perfectă pentru mine este cea formată din mai multe „straturi”. Nu sunt adepta unei simple rochii şi atât. Dacă optez pentru o rochie, atunci trebuie să am neapărat o vestă, o jachetă sau un sacou. În general, îmi place să-mi asum riscuri şi să merg pe ţinute colorate, cu imprimeuri sau nuanţe metalice (am ceva cu argintiul şi auriul în ultimul timp) 😀 Şi dacă este să mă întrebaţi ce prefer între o pereche de blugi şi o fustă cu pliuri, voi merge sigur pe a doua variantă 😉

Am făcut această scurtă introducere tocmai pentru a vă pregăti pentru sondajul de astăzi. Tema principală este reprezentată de ţinutele şic de iarnă cu accente profesionale. Nu mai lungesc mult vorba, vă las să vă lămuriţi singure 😀

1.

Ţinuta 1

Ţinuta 1

2.

Ţinuta 2

Ţinuta 2

3.

 

Ţinuta 3

Ţinuta 3

Start vot!

