Un nou model pentru unghii

Sesiunea asta pare să-mi „stoarcă” şi ultimul strop de energie. Inspiraţia însă atinge cote maxime, însă nu am timpul necesar să îmi pun în practică ideile. Şi astfel ajung să fac doar lucruri uşoare care să îmi ia relativ puţin timp.

Ca şi noul model de unghii 😀

Nu este nimic spectaculos la „dânsele”, sunt făcute doar ca un fel de manichiură franţuzească. Am vrut ceva colorat pentru că ştiam că la ultimul examen voi purta predominant alb şi negru şi trebuia să ies cumva din monotonie.

Cum am făcut unghiile?

1. Am folosit o bază de unghii (o recomand cu multă căldură pe cea de la Oriflame – Crystal Base and Top Coat, parcă aşa se numeşte).

2. În loc de clasicul alb, am folosit auriu pentru a-mi contura culoarea.

3. Am folosit un lac turquoise pe o parte a unghiei şi unul roz fosforescent pe cealaltă parte.

4. Am trasat două dungi glitter pe margini.

5. Am aplicat un lac incolor pentru a le oferi strălucire şi persistenţă.

Super simplu, mi-a luat undeva la maxim 30 de minune 😀

