Poll: Care ţinută este favorita voastră?

Uneori mă repet. Cred că o fac chiar de mai multe ori decât intenţionez. Dar am în ultimul timp o fixaţie îngrozitoare pe orice tip de jachetă şic care îmi iese în cale. De fapt, cred ca asta se întâmplă pentru că zilele trecute mi-am luat o jachetă super şic neagră cu buzunare albe 😀

Dar nu numai eu o fac. Şi trendurile actuale promovează jachetele şi sacourile! Şi au şi de ce o face: completează de minune o ţinută, o fac mai atrăgătoare, îi dau un aer carismatic, ce să mai înnebunesc tastatura degeaba? Jachetele sunt perfecte pentru acest sezon aşa că puneţi mâna pe una şic (sunt unele super drăguţe la mall la super-reduceri -asta vine aşa ca un sfat de la mine-).

De aceea am ales ca şi temă jachetele de tweed (nu găsesc termenul în limba română, dacă ştiţi vă rog să-mi spuneţi şi mie). Veţi vedea 3 ţinute superbe din care vă veţi alege preferata. 😀

1.

2.

3.

Start vot!

