Request: Revelion

Dragii mei cititori,

A fost un an plin de fashion la un nivel ridicat. Ne-am plimbat pe culoarele celor mai noi trenduri, am savurat plăcerea oferită de culorile vii şi îndrăzneţe ale rochiilor, ne-am jucat creând ţinute potrivite pentru diferite evenimente, am dat sfaturi utile (sau poate că nu? hihi) şi în general, am avut parte de un timp agreabil petrecut împreună. Dincolo de plăcerea oferită de comentariile voastre şi mesajele frumoase, mă bucur foarte mult că am avut această iniţiativă de a inagura acest blog pentru care am planuri măreţe pe viitor..

Cu toţii avem de la an la an o listă de dorinţe pe care am dori să le îndeplinim cu ocazia sosirii noului an şi eu vreau să vă urez în această seară specială un An Nou fericit plin de bucurii, sănătatate, iubire, realizări şi o mulţime de haine şic! Să ne vedem cu bine în noul an şi să putem să ţinem pasul cu această doamnă stilată care este moda.

Iată câteva rochii alese de mine pentru seara aceasta:

zzzzrochiirevelion

Încă o dată, să aveţi parte de un 2013 de excepţie!

