Cum ne îmbrăcăm…de ziua noastră?

Da, acesta este articolul despre care vă vorbeam puţin mai devreme. Ziua noastră! Ce poate fi mai frumos decât să fim prinţesele propriei noastre zile? Poate doar un outfit complet de la Alexander Mcqueen, dar nu luăm această posibilitate în calcul. Şi cum astăzi îmi sărbătoresc onomastica, am fost foarte inspirată atunci când am creat aceste ţinute.

Când vine vorba despre ziua noastră, ne punem o mulţime de întrebări, care mai de care mai grele. Alegerea unui outfit perfect poate să fie la fel de grea ca înţelegerea vectorilor sau binomul lui Newton aplicat la dulapul nostru. Scuzaţi-mă, am lăsat limbajul matematic să îl înlocuiască pe cel uzual. Oricum ne-am exprima, de cele mai multe ori terminăm subiectul îmbrăcând mai multe ţinute de ziua noastră. Şi cine ne împiedică să facem asta? Doar este ziua noastră! Fashionistele înţeleg asta foarte bine 😀

Eu vă ofer doar un sfat major atunci când vine vorba de alegerea ţinutei perfecte pentru ziua noastră şi anume: FIŢI CÂT MAI EXTRAVAGANTE! Lăsaţi deoparte prejudecăţile şi alegeţi ceva care să fie cât mai aproape de sufletul vostru!

Iată câteva ţinute pe care vi le propun:

1. Iată un outfit potrivit pentru mai multe locuri. Pantaloni graffiti, bluză dantelată, sacou elegant, curea aurie, lănţişor modern, botine trendy şi geantă maxi lucioasă. O ţinută de efect, o ţinută perfectă pentru toate cele care sunt dispuse să urmeze trendurile actuale.

zzzzziua1

2. Am creat acest outfit special pentru zilele în familie când dorim să fim şi fresh dar şi funny! O bluză funky, pantaloni metalici, vestă cu studs, colier statement, pantofi moderni şi un clutch colorat în asorteu cu colierul sunt ingredientele reţetei perfecte.

zzzzziua2

3. Iată o ţinută perfectă pentru ieşirele cu prietenii sau pentru momentele când dorim să impresionăm. O rochie modernă roşie, sacou elegant negru, dresuri simple, botine elegante şi o geantă de umăr aurie. Ideală pentru a impresiona.

zzzzziua3

4. Această ţinută este mai mult decât potrivită pentru fashionistele care doresc să impresioneze de ziua lor. Fustă turquoise cu model, cămaşă simplă, dresuri cu inimoare, papion colorat, jachetă delicată, botine elegante şi geantă în mai multe nuanţe sunt cele trebuincioase pentru a alcătui outfitul ideal.

zzzzziua4

5. Pentru noapte, vă propun o rochie elegantă dar şi strălucitoare, o jachetă aurie, dresuri moderne, un clutch în dungi şi botine asortate. Veţi fi o adevarată divă cu siguranţă!

zzzzziua5

