Request (pantaloni rosii)

Eu ma bucur de fiecare data cad cineva imi cere sfaturi, de aceea inaugurez astazi o noua tema a blogului meu si anume: request-ul. Este vorba de intrebarile voastre la care eu voi raspunde cu mare placere in cazul in care doriti un sfat in privinta hainelor.

Am fost contactata de o cititoare a blogului in legatura cu faimosii pantaloni rosii si combinatiile care pot fi facute cu ei. Asadar, draga mea, iata cateva sfaturi pe care ti le ofer:

 

1. prima tinuta este perfecta pentru o zi casual in care doresti sa fii sic.

2. a doua tinuta combina unele dintre cele mai noi si mai frumoase tendinte.

3. a treia tinuta este potrivita pentru zilele reci de afara si pentru a atrage privirile, desigur!

4. a patra tinuta este mai profesionala, tocmai potrivita pentru zilele serioase.

5. a cincea tinuta este tocmai potrivita pentru petreceri.

Sper ca ti-am fost de ajutor.

