Inspiraţie…cu animale

Unele dintre activităţile mele preferate atunci când stau pe net este să fiu în pas cu cele mai noi tendinţe. În timp ce căutam cele mai noi creaţii ale designer-irilor, am observat cu trend ce se înfiripă foarte bine în acest sezon. Este vorba despre bluzele ce au desenate pe ele animale. Fie că vorbim despre câini, bufniţe, pisici, animale exotice sau păsări, ele par fi peste tot.

Avantajul acestor bluze îl constituie faptul că oferă viaţă hainelor şi un accent şic greu de întrecut. Acestea pot fi purtate foarte uşor cu orice haine şi vă vor asigura unicitate printre bluzele simple, lipsite de desene.

Aşadar, iată câteva combinaţii pe care vi le propun:

1. Bufniţa trendy: la pasărea de noapte am decis să adaug elemente care să aparţină tot nocturnului: pantaloni de piele negri, vestă cu sclipici şi o geantă de umăr cu buline. Pentru a face ţinuta accesibilă, am ales o pereche lejeră de pantofi crem. Total trendy, nu?

 

2. Pisica neagră şi imprimeuri florale: cu toate că în viaţa de zi cu zi se presupune că pisica neagră aduce ghinion, imprimată pe această bluză pisica este foarte drăgălaşă, nu-i aşa? Combinaţi bluza cu o pereche de colanţi cu imprimeu floral, o pereche modernă de botine, brăţară cu ţepi, un colier modern argintiu şi o geantă de umăr neagră.

 

3. Vulpea roşcată elegantă: vulpile, cu toate că sunt şirete, au o eleganţă aparte atunci când şi-o doresc. Puneţi-vă bluza în evidenţă cu o pereche de pantaloni skinny în aceeaşi nuanţă de neutru, cu un sacou roşu, pantofi trendy de piele întoarsă şi un clutch în asortare cu aceştia. Tare şic, nu?

 

4.Ferocele tigru: dragele mele, impresionaţi publicul masculin cu o bluză fatală ce imaginează un tigru şi alegeţi pe deasupra şi o pereche de colanţi cu imprimeu! O geacă de piele, o geantă de umăr şi botine în aceeaşi nuanţă vor finisa un outfit de neuitat.

 

5. Pisicuţa şic: da, ştiu, am revenit la pisică. Dar cu ea se întâlnesc cele mai multe modele şi în plus, am fost foarte inspirată de această bluză şic. Ea merge de minune cu o fustă mini plisată, un sacou lung călduros, dresuri negre, botine în aceeaşi nuanţă şi un clutch închis la culoare. O ţinută foarte şic!

 

