News Alert!

OK,cred că ştiţi (şi dacă nu ştiţi, aflaţi acum) că de luni încep primul an de facultate  în Bucureşti. Eu sunt din Craiova şi urmează să fac „naveta” între cele două oraşe -sper eu- săptămânal în weekend-uri. Pentru că nu ştiu cât de curând voi face rost de internet, articolele mele pe blog se vor micşora. Totuşi, wordpress-ul îmi permite să scriu şi să public articole când doresc. Datorită acestei facilităţi, voi scrie articole pe care fratele mele va avea grijă să le posteze la diferenţă de 2-3 zile. Eu voi face inventarul şi mă voi ocupa cu cel mai mare drag de acest blog care începe să devină din ce în ce mai apreciat.

Continuaţi să vizitaţi, să apreciaţi/criticaţi şi să comentaţi acest blog. Eu vă rămân recunoscătoare şi gata să vă ţin la curent cu tot ce mişcă în fashion. Fiţi frumoase, strălucitoare şi nu ezitaţi să vă evidenţiaţi prin haine!

