Ţinuta zilei ~On the trip~

Lauren Conrad are o mulţime de ţinute reuşite, dar am ales acest outfit pentru că este tocmai ideal pentru călătorii. Şi cum urmează să plec la facultate şi mă gândesc că mai sunt şi altele în aceeaşi situaţie, am decis să dedic această ţinută celor care se află în impas şi nu ştiu cum să se îmbrace într-o călătorie. Iată soluţia ideală! Skinny jeans cu o curea drăguţă, o cămaşă lejeră albă, un sacou pentru a ne proteja de orice probleme care ar putea apărea şi o haină călduroasă în cazul unei zile reci. Actriţa a optat pentru balerini crem, însă eu aş alege adidaşi sau pantofi care să acopere piciorul, deoarece am văzut că sunt cei mai confortabili pe durata călătoriei. Un machiaj natural, o geantă maxi pentru diferitele produse şi un troler finisează perfect acest outfit.

Ce părere aveţi?

