Ţinuta zilei ~Looking good~

Îmi place să ofer sfaturi, dar să mă şi inspir de la alţii. Îmi place să cercetez, să pătrund adânc în nucleul modei şi al stilului. Consider că eşti o fashionista desăvârşită atunci când poţi aprecia stiluri care să nu se înscrie neapărat printre favoritele tale. Am început articolul în acest mod, deoarece ieri o prietenă îmi spunea să îmi exprim câteva opinii pe blog. Iată că am făcut-o! Cât despre această ţinută, cântăreaţa Delta Goodrem ne prezintă un outfit foarte reuşit, ideal pentru momentele când dorim să strălucim şi să ne punem în evidenţă atuu-rile. Cu o pereche de pantaloni largi, o bluză loose strălucitoare, un sacou demenţial cu model şi botine tip army/soldier/military, aceasta reuşeşte să compună o ţinută demenţială. Un clutch auriu şi diferite inele sunt accesoriile pe care cântăreaţa le preferă la acest outfit. Un machiaj natural şi bucle sălbatice sunt „artificiile” care finisează ideal ţinuta.

Vă place?

