Alo!În vogă!

Pencil skirt. Sau fusta dreaptă cu talie înaltă tradus în limba română.

Da, acesta este subiectul pe care îl abordez astăzi. De ce tipul acesta de fustă? Tocmai pentru că este ideală pentru acest anotimp datorită croielii şi construcţiei care îi dau farmecul tomnatic necesar. Pentru că se deosebeşte de fustele cu volănaşe ale verii şi pentru că se înscrie în tiparele sezonului. Pentru că oferă femininate 100%.

Verişoara mea mă întreba zilele trecute cum ar trebui să combine acest tip de fustă şi m-am gândit să scriu acest articol pentru toate cele care se află în acest impas sau doresc să-şi cumpere această fustă.

Iată 5 idei în acest sens:

1.O bluză scurtă într-o culoare deschisă dacă fusta are model, un colier tip semilună (mi-am cumpărat ieri unul la fel şi vă garantez că este super), botine sexi şi o geantă de piele.

2.Dacă fusta este simplă, alegeţi o cămaşă de blugi (iarăşi un must-have al acestui sezon), botine cu strasuri, o vestă colorată şi un clutch asortat pentru diferite pete de culoare.

3.Dacă doriţi să ieşiţi din comun alegeţi o fustă pencil cu model, o bluză elegantă în culori închise, un sacou pentru completarea perfectă a ţinutei, o geantă cu imprimeu şi pantofi clasici.

4.Păstraţi culorile toamnei pe voi cu o fustă pencil vişinie, o bluză loose crem, un colier asortat la fustă, botine maro, brăţară şi clutch negre pentru o pată de neutru.

5.Sau păstraţi culorile verii cu o fustă pencil albastră, o bluză cu imprimeu floral, un clutch verde strălucitor la care balansaţi nişte pantofi crem cu strasuri şi un bolero strălucitor.

