Cromatica (culori solide)

La ce mă refer când spun culori solide?La tipul acela de articole de vestimentaţie care se bazează pe culori simple,tari,fără model sau imprimeu.La timpul acela de articole de vestimentaţie prin care,datorită cromaticii,reuşim să obţinem ţinute şic prin îmbinare.Un exemplu?O bluză simplă roşie sau pantaloni verzi sau vestă albastră.

Nu trebuie să fii un geniu al fashion-ului ca să obţii o ţinută de efect prin combinarea acestor tipuri de haine.Trebuie doar să te bazezi pe ce ai în dulap şi eventual,să mai cumperi ceva pentru a întregi definitiv ţinuta.Spre exemplu,atunci când îmi cumpăr ceva nou,automat mă gândesc cu ce aş putea să- combin astfel încât să obţin o ţinută şic.

Aveţi nevoie de exemple?Iată câteva:

1.Galben,roz,mint green

2.Turquoise,crem,portocaliu,acvamarin

3.Portocaliu,roşu,maro

4.Galben,albastru,cărămiziu

5.Albastru,verde,corai

 

Sunt culori tinereşti,fresh şi trendy pe care le puteţi folosi pentru a vă crea ţinuta preferată!Dacă aţi făcut o astfel de ţinută,îmi puteţi spune pentru ce culori aţi optat.

 

PS: Eu am făcut o astfel de ţinută din pantaloni albastru intens,bluză albă,sacou roşu şi sandale maro.

