Alo!În vogă!

De foarte multe ori ne aflăm în impasul de a nu ştii ce coafură să adoptăm.Uneori nici măcar o coadă banală nu ne iese,nu ne place nici cum ne stă cu părul lăsat liber şi ce să mai discutăm despre un eventual coc?

Ei,pentru momentele acestea când oglinda pare să se transforme în duşmanul nostru,propun o soluţie uşoară,perfect adaptabilă pentru orice tip de păr )mai puţin cel scurt!) .Este vorba de părul prins pe o parte,foarte uşor de realizat şi ceea ce este şi mai bine,este faptul că ne permite în funcţie de lungime,să-l potrivim după cum dorim.

Spre exemplu,săptămâna trecută am fost la Bucureşti şi la ora 3 dimineaţa înainte de a merge la gară pentru tren,ezitam în faţa oglinzii.Cum să îmi prind părul?Mi l-am dat pe o parte,am prins o clamă la spate pentru a-l susţine şi apoi,cu mâinile,i-am oferit puţin volum la bază.

Iată şi vedete care au adoptat acest stil:

De la Emma Stone la Jessica Lowndes,de la Eva Longoria la Penelope Cruz,de la Julianne Hough la Rosie Huntington-Whiteley,acest stil este foarte uşor de adaptat şi vă sugerez să-l încercaţi şi voi!

